Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine ELPRA, Elektromontažno trgovsko podjetje, d.o.o., Dolenjska cesta 83, 1000 Ljubljana pravice uporabnika ter poslovni odnos med podjetjem in stranko. Spletno trgovino upravlja podjetje ELPRA, Elektromontažno trgovsko podjetje, d.o.o., Dolenjska cesta 83, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ponudnik). Kupcu pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bomo kupcu vselej zagotovili naslednje informacije:
- identiteto o pravni osebi
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
- dobavljivost izdelkov
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi stroške kupca za vračilo izdelka
- postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi
Podatki o pravni osebi (ponudnik):
Naziv: ELPRA, Elektromontažno trgovsko podjetje, d.o.o. Naslov: Dolenjska cesta 83, 1000 Ljubljana Matična številka: 5355397000; Davčna številka: SI53325362
Kontaktni naslovi:
Telefon: +386 51 624 732, kontaktni obrazec
Način plačila
Ob potrditvi naročila kupec izbere željeno možnost plačila blaga:
- Plačilo po povzetju (z gotovino)
- Plačilo kot bančno nakazilo (po položnici)
- Plačilo s kreditno kartico MasterCard in Visa.
Za plačila preko kreditnih kartic in ostalih bančnih nakazilih bo vaš ponudnik denarnih transakcij (npr. Banka) zaračunal strošek provizije v skladu z njihovim veljavnim cenikom.
Strošek dostave
Pri plačilu po bančnem nakazilu ali s kreditno kartico je strošek poštnine 10,00 EUR do nakupa 80,00 eur. Pri nakupu nad 80,00 eur je poštnina brezplačna.
Dostava
Zavezujemo se, da bo blago dostavljeno v najkrajšem možnem času. Dobavni rok je od 1-3 dni od sprejetega naročila. Naročeno blago bo dostavila Pošta. V primeru, da izdelek pri nakupu ni na voljo omenjeni dobavni rok ne velja. Dostava se vrši na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če vas v času dostave ni doma, bo uslužbenec Pošte pustil sporočilo, da lahko prevzamete blago na najbližji poslovalnici. V primeru, da želi kupec prevzeti pošiljko na naslovu podjetja je to mogoče vendar se mora predhodno dogovoriti po telefonu za prevzem. Osebni prevzem je brezplačen.
Cene
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudnik ima pravico spremeniti cene, če so bile napačno vnesene v bazo spletne prodajalne. O tem mora predhodno obvestiti kupca in se dogovoriti o nadaljnjem poteku naročila. Vse fotografije artiklov so simbolične in ne odražajo dejanskega stanja.
Postopek nakupa
Kupec se mora pred oddajo naročila najprej registrirati. Kupec na ta način pridobi uporabniško ime in geslo, katera nedvoumno določata in se povezujeta z vnesenimi podatki pri registraciji kupca. V primeru težav z registracijo nas lahko kontaktirate na kontakt oziroma pokličete po telefonu na 051 624 732 in naročite izdelek po telefonu.
1. Potrditev in oddaja naročila
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V sporočilu je naveden povzetek naročila in vse potrebne informacije za kupca o postopku nadaljnjega poteka nakupa. Sporočilo velja kot informativni predračun. Kupec lahko naročilo prekliče na strani Pregled nakupov. Samo nakupi, ki imajo stanje »na čakanju«, se lahko prekličejo
2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dostave.
3. Predračun in plačilo
Ponudnik na tej stopnji izda dokončni predračun. V primeru, da je kupec izbral plačilo preko transakcijskega računa (TRR), bo ponudnik počakal z nadaljnjim posredovanjem blaga, dokler ne prejme bančnega potrdila o plačilu izdanega predračuna. V drugih primerih velja plačilo naročila ob prevzemu.
4. Prevzem oz. dostava blaga
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, dostavi ali odpošlje blago in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca. Za vračilo ali menjavo blaga veljajo v nadaljevanju navedeni pogoji. Pogodba o nakupu je sklenjena v slovenskem jeziku. Pogodba je bila sklenjena takoj, ko je kupec potrdil, da se strinja s pogoji uporabe in oddal naročilo.
5. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh pisno sporoči odstop od pogodbe. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 30-ih dneh od sklenitve pogodbe (oddaji naročila) in sicer po pošti ali na e-mail naslov. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Strošek vračila blaga je določen po ceniku Pošte Slovenije. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, katera mora biti nepoškodovana, v nasprotnem primeru se vračilo blaga zavrne. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. V primeru, da je pošiljka vrnjena nazaj na podjetje iz katerega koli razloga in potrošnik želi zamenjavo artikla z katerim drugim artiklom je to mogoče. Pošiljka se vrne nazaj potrošniku brezplačno.
Izdelki z garancijo
Garancija je original račun, katerega prejmete ob dostavi vaše pošiljke. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil, katera so priložena v paketu. Garancija izdelka je 1 leto od nakupa. Garancija pri nakupu okrasnih semen ni. Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prejema naročenega blaga odstopi od pogodbe brez pojasnila. Prejeto blago mora vrniti v 30 dneh od dneva, ko je obvestil, da odstopa od pogodbe. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži vključno z original računom. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@elpra.si. Blago Vam zamenjamo tudi v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Kupnino vam vrnemo v primeru, da je napaka na strani prodajalca. V primeru napačno naročenega artikla s strani kupca se kupnina ne vrača, artikel zamenjamo z drugim artiklom, poštni stroški so na strani kupca. Za zamenjavo in reklamacijo ne pridejo v poštev okrasna semena.
Poškodbe pri dostavi
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naslov ELPRA d.o.o., Dolenjska cesta 83, 1000 Ljubljana.
Reklamacije
Reklamacije sprejemamo v roku enega meseca od datuma nakupa.
Blago, ki ste ga prejeli neuporabnega ali poškodovanega, nam vrnete na naslov ELPRA d.o.o., Dolenjska cesta 83, 1000 Ljubljana. Če je mogoče ga bomo zamenjali v nasprotnem primeru pa vrnili denar na vaš TRR. Pošiljki mora kupec priložiti kopijo računa, natančen opis poškodbe oz. napake na artiklu. Podjetje ELPRA d.o.o.. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
- če ugotovimo, da je neuporabnost artikla oz. poškodba posledica vašega nepravilnega ravnanja
- če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži
- če je blago poslano na naš naslov z odkupnino
Varnost
Ponudnik spletne trgovine v sodelovanju z upraviteljem gostovanja spletne strani uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Varstvo osebnih podatkov
Vse podatke kupca varujemo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Kupec ob registraciji posreduje naslednje osebne podatke: ime in priimek, naslov stalnega bivališča, naslov za dostavo, naslov e-pošte in telefonsko številko. Stranka se s potrditvijo vnesenih podatkov strinja, da osebne podatke uporabimo za naslednje namene: izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, statistične obdelave, obveščanje strank o novostih, akcij neposrednega trženja in nagradnih iger. Osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam, niti jih ne bomo posredovali v tretje države. Zbrane podatke bomo obdelovali do preklica privolitve stranke. Pismeni preklic lahko sporočite na e-naslov: kontaktni obrazec
Arhiviranje pogodb
Vse sklenjene pogodbe in izdane račune bomo hranili v pisni obliki. Pogodba o nakupu je trajno shranjena pri ponudniku. Na spletni strani trgovine, profil uporabnika, so kupcu dostopna na vpogled vsa njegova naročila te računi in je lahko posredovana na zahtevo v elektronski obliki.
Pritožbe
Kupcem je omogočena pritožba po telefonu, pošti ali e-mailu. V interesu ponudnika je, da se vse pritožbe in morebitni spori rešujejo izvensodno in v skladu z zakoni. V primeru sodnega spora je pristojno sodišče v Ljubljani. Datum: 30.06.2022